Beoordelingen van Oriental Green House Eindhoven

Recente recensies

5.0
Jac Van Dongen
18 oktober 2021

bestelling prima uitgevoed op tijd. De maaltijd was prima goede combinatie mocht iets warmer zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ger van den Broek
18 oktober 2021

Bijzonder lekkere maaltijd, snel bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjoerd
17 oktober 2021

Snelle bezorging, eten zelf was ok, maar ook niet meer dan dat.weinig smaak en veel zoetzure smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marieke Jansen- van Oers
17 oktober 2021

Beste mensen, eigenlijk hebben wij altijd hele goede ervaringen met jullie heerlijke eten. Echter was de beef vanavond niet warm en de kip met zwarte bonensaus was extreem zout. De smaak van de beef was heerlijk maar de smaak van de kip was echt te zout naar onze mening. Superjammer want dit is normaal ook echt een heerlijk gerecht. Dus dat viel eerlijk gezegd vanavond wel tegen m.b.t. onze bestelling. De bezorging was daarentegen wel vlot. 19.30 uur was de verwachting en om 19 uur al aanwezig. Dit was fijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arjaan
17 oktober 2021
Bart
17 oktober 2021
Olaf van Kuijen
17 oktober 2021

Ik had gevraagd geen saté te leveren ivm pinda allergie… helaas toch geleverd! Verder was het eten heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rachelle
17 oktober 2021

We hadden de wokjes besteld. Het was prima, maar vond het niet speciaal en ik heb betere gegeten. Dus qua prijs kwaliteit vind ik het geen tweede keer bestellen waard.

Marvin
16 oktober 2021

altijd goed

Ellen van Gelder
15 oktober 2021

In tegenstelling tot wat wij van jullie gewend zijn was het eten dat wij gisteren afgehaald hebben een tegenvaller. De bami was niet warm en heel uitgedroogd en hard, dus niet smakelijk. De vlees gerechten waren wel prima; jammer dus

Martens
14 oktober 2021
M
14 oktober 2021
Iris
11 oktober 2021
juliette kalse
11 oktober 2021

ik had Bami besteld en betaald, het stond ook op de rekening, maar de bami zat er niet bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maritha klijs
10 oktober 2021

Het was heerlijk en lekker warm!! En ook de tijd als gevraagd was oké!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André
10 oktober 2021

Compliment: er was prima met onze wens (minder/geen saus) rekening gehouden en het eten was weer prima van smaak. En ook gevarieerd (maandmenu).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin Reniers
10 oktober 2021

Heerlijk eten, goede bezorging, alles was lekker warm.

Kesseler
10 oktober 2021
Anton
10 oktober 2021
Marijke
9 oktober 2021
P.Hendriks
9 oktober 2021

Op tijd gebracht zoals afgesproken zeer tevreden

Foekje Wijmenga
9 oktober 2021

Bezorging was eigenlijk 5 ☆ maar liep totaal niet synchroon met de aangegeven bezorgtijd. Eten kwam zelfs 40 min eerder!

Arie
9 oktober 2021

Lekker eten. Het zou wel leuk zijn wanneer je kleinere porties kan bestellen. Wanneer je nu met twee personen drie gerechten wil proeven heb je meteen voor een week eten in huis.

Martijn den Older
8 oktober 2021

Prima eten en lekker warm afgeleverd

Janey
7 oktober 2021

Het was heerlijk, alleen de bami was flauw. Voor de rest 👍🏼

Maria
7 oktober 2021

Heerlijk gegeten, vers en goed warm. Goede bezorging.

Arno
6 oktober 2021

Het was smaakvol

Hans van Wijngaarde
4 oktober 2021

De mini-loempias waren smakeloos...besteld bami met extra vlees..geen vlees....rest was uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

G
3 oktober 2021

Smakeloos, alle smaakt beetje hetzelfde. Niet voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juliette
3 oktober 2021
Charlotte
1 oktober 2021
Wiecher Jan
29 september 2021

Bezorging op de minuut nauwkeurig. Kwaliteit als gewoonlijk goed.

Marjo Van den Boer
26 september 2021

Het bestellen gaat heel makkelijk via de app. Het eten was keurig op tijd bezorgd en heerlijk. Een beetje flauw vind ik het om € 0,25 voor betalen via ideal te rekenen. Dit heb ik nog nergens meegemaakt. Ook flauw dat er ook nog € 0,10 voor een plastic zakje in rekening wordt gebracht terwijl ik voor bijna € 200,00 eten had besteld. Trouwens, alles werd in papieren tassen geleverd. Groetjes, Marjo.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marleen Bisschops
26 september 2021

Het was super lekker en vers! En perfect getimed qua bezorging. Volgende keer bestellen we weer bij jullie !

Marieth
25 september 2021

Heerlijk gegeten, verfijnde smaken en zeer ruime porties! Vlg keer bestel ik méer groenten...

Fred
24 september 2021
MLTE
24 september 2021

Lekkere smaak, lekker warm. Bezorging conform de afspraak.

Joost van der Linden
24 september 2021

👍🏻🍀

André
24 september 2021

Maandmenu, niet slecht, maar: - sommige gerechten te zout - te veel saus op babi pangang en foe yong hai - werd om 21 uur, volgens afspraak bij de bestelling, afgehaald, maar stond toen al te lang klaar, waardoor het eten niet warm genoeg meer was. Toch lekker gegeten.

De Goeij
22 september 2021

Beetje lang wachten maar dat is zeker de moeite waard. Zeer goede kwaliteit eten.

marcel
22 september 2021

Het beste afhaal en bezorgrestaurant van Eindhoven

Nienke
20 september 2021
Patrick van den Boomen
20 september 2021

Complimenten het was wederom lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert Spekman
20 september 2021

Mijn gasten vragen meestal; "Waarom ga jij je Sushi in Eindhoven halen terwijl je in Antwerpen woont?". Bij het zien en eten is het voor iedereen al snel duidelijk. Soms moet je wat meer moeite doen om het beste in huis te halen.

martien van den elzen
19 september 2021

Ja altijd net ff anders..... maar altijd beter

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wil notten
19 september 2021

Grrrrrrr 2 keer kip ipv kip plus beef

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
19 september 2021

Zoals altijd heerlijk eten en vlotte bezorging tot de volgende keer

Van der zanden
19 september 2021

Was weer super lekker

Colombon
19 september 2021
Willem Tielemans
18 september 2021

Als eerder weer perfect!

S de Goeij
18 september 2021

Aanpassingen worden keurig verwerkt.

Monique
18 september 2021

Het was lekker maar ook weer niet bijzonder. De gepaneerde garnalen waren taai. Heb wel eens beter eten gehad van Oriëntal Greenhouse

Stef
18 september 2021

Prima kwaliteit?

Kelly
18 september 2021

Eten is altijd goed. Bezorging ook. Alleen ging de bezorging door keer anders. Volgens de mail zou ons eten om 18:35 uur bezorgd worden. Ondanks dat soms ons eten, zonder melding, iets voor 6 uur al op de stoep. Fijn dat het zo snel is, maar een melding zou fijn zijn geweest...stel dat je bv de hond net uitlaat heb je dus geen eten. .. om half 7..toen we klaar waren met eten. . Kregen wel een mail dat ons eten nu onderweg was. Dat is niet handig. . Ik wilde daarom 4 sterren voor de bezorging geven, maar het aantal sterren kan ik niet aanpassen. 5 sterren is de enige optie ( waarom? ). Op dit puntje na wat onhandig na kan zijn, zijn we al jaren trouwe klant van oriental greenhouse Eindhoven.

Meulenberg
17 september 2021

Kwaliteit was (opnieuw) prima. Teleurstellend was -voor het eerst- dat de maaltijd behoorlijk was afgekoeld.

Rolf Creemers
17 september 2021
ivo
17 september 2021
E.v.Iersel
14 september 2021

Het eten was heerlijk. De bezorging was ook perfect.

Blom
14 september 2021

Prijs-kwaliteit verhouding niet in balans met prijzen tweemaal zo hoog als gangbare “Chin.Ind.” restaurants terwijl kwaliteit gerechten niet altijd beter is. Waanzinnig dure sushi. Een compleet gerecht en de gember vergeten bij het overzetten van de online bestelling in het eigen kassasysteem.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique
14 september 2021

Goed klaargemaakt, maar erg saai van smaak, de Nederlandse Chinees, heel vlak allemaal. Alles smaakt hetzelfde.

Anoniem
13 september 2021
Yvonne Voets
13 september 2021

Het eten was niet meer echt warm warme groet Yvonne Voets

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Waterreus
12 september 2021

Sushi was heerlijk, maar jammer genoeg waren de gyoza’s koud….

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dekkers
12 september 2021
Damy Game
12 september 2021

De sushi was lekker, helaas voelde het niet heel erg vers want, de entrecot smaakte taai. Verder was de kingsushi heel lekker! En voor de prijs/kwaliteit vond ik het niet echt waard vergeleken concurrenten.

Marini Wijlaars
11 september 2021

Maandmenu Beef was niet goed van smaak. Dat was eerder altijd veel lekkerder

Wendy Dujardin
11 september 2021

Erg jammer, beef oestersaus was veel en veel te zout. Van Oriental Green House al twintig jaar hogere kwaliteit gewend!

MLTE
11 september 2021
Simon de Waal
10 september 2021

Smaakte weer goed.

Toosje van Daal
10 september 2021

Was weer heerlijk

Juliette
9 september 2021

Lekker gegeten!

David
8 september 2021

Snel en lekker

Ad
8 september 2021

De bestelling was perfect op tijd geleverd en het geleverde smaakte fantastisch. Wat mij betreft: Ga zo door. Heerlijk😎

Marlies Maas-Buijsen
6 september 2021
Astrid
6 september 2021

Wederom heerlijk gegeten. Top👍

Frits Putters
4 september 2021

Goede kwaliteit en de bezorging was snel. Dus alleen maar lof.

Pris
3 september 2021

Lekker en optijd bezorgd

Henry Hendriks
2 september 2021

Top en snel en altijd lekker

wies gordon-roelofs
2 september 2021

Zoals we van jullie gewend zijn: niets dan lof. Hopen nog vaak van jullie vakmanschap te genieten. Dankjewel!!

Harrie Bosch
31 augustus 2021

Zeer smakeloze onderdelen in het maandmenu weinig variatie in smaak en de sushi box veel te duur en kwaliteit ver onder de maat !! Het was onze laatste keer bij onriental greenhouse

J de Kruijf
30 augustus 2021

Alles naar wens

Sophia Eijsackers
30 augustus 2021

altijd goed verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

leonie kaufman
30 augustus 2021
Janneke
30 augustus 2021

Het eten was niet echt warm maar lauw . Wel vriendelijke bezorger .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H vd Heuvel
29 augustus 2021

Heerlijk eten, snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M v A
29 augustus 2021

Super!!!

P.Hendriks
28 augustus 2021

Op tijd en heel erg lekker

Bas
28 augustus 2021

Zoals altijd top bezorgd en heeerlijk gegeten

Madelon
27 augustus 2021

Zoals altijd weer tot in de puntjes verzorgd, heel smakelijk vers!

Eveline
27 augustus 2021

Zoals altijd heerlijk eten en op de afgesproken tijd bezorgd.

Bart
27 augustus 2021

Kwaliteit is echt top. Vooral de specials maar daar is de prijs ook naar.

MLTE
27 augustus 2021

Uitstekende kwaliteit, lekker warm.

Anneke Soute
27 augustus 2021

Echt lekker Chinees eten en punctuele bezorging.

Mario
27 augustus 2021

Niet Greenhouse waardig, kipsate van dijen vol met vet en bijna geen vlees te vinden, babi pangang taai en bijna niet doorheen te komen, sauzen dun en waterig. Kortom alleen de witte rijst en kroepoek was goed. Jammer van het geld, ... beslist geen aanrader !

Jos
27 augustus 2021
Bart
25 augustus 2021

Het was blijkbaar druk, het aangegeven tijdstip van bezorging lag 1:20 na de afronding van de bestelling. De bestelling kwam nog een kwartie na aangegeven bezorg tijdstip. Ondanks de drukte was de kwaliteit als vanouds! 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

...
25 augustus 2021
Korien
25 augustus 2021

Lekker eten en op tijd geleverd

Jolanda van Belkom
24 augustus 2021

Gewoon top

Stef
24 augustus 2021

Het was een overheerlijke maaltijd! Topkwaliteit, we hebben er van genoten!

Sandra
23 augustus 2021

Alles keurig optijd geleverd. Sushi heerlijk. De gefrituurde dingen waren niet meer zo knapperig maar dat was te verwachten als je op 20 minuten rijden zit. Smaak was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

marian
23 augustus 2021

Het zou fijn zijn als je voor het afronden van de bestelling ipv zo snel mogelijk de eerst beschikbare tijd kunt zien

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ajstaals
22 augustus 2021
Sjaak van der Velden
22 augustus 2021
P de Bie
22 augustus 2021

Heerlijk op smaak

theo
21 augustus 2021

sneller geleverd dan de bezorgtijd aangaf en alles heel lekker en warm

Harry FN Duckers
20 augustus 2021

Top alles !

Annelies
20 augustus 2021

Snelle bezorging en eten was super!

Even Wellness
19 augustus 2021
J de Kruijf
19 augustus 2021

alles naar wens wij zijn zeer tevreden

Lucia
19 augustus 2021

Ik heb er weer van genoten, dank je wel!

Jiri Rados
18 augustus 2021

Lekker eten, vandaag maar laat geleverd (wel warm)

Robert Hempenius
17 augustus 2021

De enige reden dat ik geen vijf punten geef is het kleine bakje rijst dat je standaard krijgt. Deze keer een rijsttafel voor 1 persoon en de vorige keer babi pangang voor 1 persoon. Het standaard kleine bakje rijst is te klein waardoor je blijft zitten met eten zonder rijst en de meerprijs van € 3,25 is echt buiten proportie. In veel chinind restaurants is € 3,25 de prijs voor een grote bak rijst. Een meerprijs van € 1,50 zou realistischer zijn.

Annelies Dekkers
15 augustus 2021

De bezorging was vlugger als we verwacht hadden,dikke pluim

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vero
15 augustus 2021
Rietveld
15 augustus 2021

Perfect op tijd.

Jan-Willem Peters
14 augustus 2021

Heerlijk gegeten... bij de Japanse gerechten had ik me verheugd op het Japans biertje. Deze was besteld, was betaald maar zat niet bij de bestelling 😕

Van der linden
14 augustus 2021
MLTE
14 augustus 2021

Lekkere smaak Bezorging conform de afspraak Lekker warm

Van Grimbergen
13 augustus 2021

De bezorging was keurig op tijd en het eten was heerlijk

Annelies
12 augustus 2021
J
11 augustus 2021

Echt super! Altijd geweldig.

Matthijs
10 augustus 2021

Lekker hoor! Verse producten en dat is bij menig Aziatisch (afhaal)restaurant wel anders.

Estelle
10 augustus 2021

Het is erg snel geleverd (een half uur voor aangekondigde tijd), maar het was niet vers genoeg. Misschien lag die schaal sushi’s al te lang te wachten.

Hans Peijnenburg
8 augustus 2021

Met het eten op zich was niks mis maar helaas was het niet warm. Wij wonen zelf a.d. Aalsterweg, dus aan tranporttijd kan het niet gelegen hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A
8 augustus 2021

Hele snelle levering. En het eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Broekx
8 augustus 2021

Het eten was niet meer warm. De bestelling was keurig netjes optijd. En de bezorger was zeer correct.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Fransen
8 augustus 2021

heerlijke powke bowl zalm !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
8 augustus 2021

Bami super lekker en gezond met groenten. Het heeft goed gesmaakt.

Ilse
8 augustus 2021

Vlot en zeer vriendelijk geleverd , lekker en ruim voldoende. Ook de site is overzichtelijk

Maria
7 augustus 2021

Lekker vers, goed warm. Vegetarische gerechten waren apart ingepakt zoals ik had gevraagd. Fijne service!

AJE
7 augustus 2021

Bestelling kwam 45 minuten te laat, is op zich nog geen ramp maar laat het even weten.

Annemarie
7 augustus 2021
de Weijer
7 augustus 2021
A.Vers
7 augustus 2021

Super lekker en heel snel bezorgd. Voor herhaling vatbaar!

André van Steenbergen
5 augustus 2021

Gefrituurde vis minder geschikt om thuis te bezorgen. Foe Yong Hai en kipgerecht mogen meer smaak hebben. Verder prima maaltijd.

Edmund
5 augustus 2021
Maria
5 augustus 2021
T
3 augustus 2021

is goed, hoor

Inge
2 augustus 2021

Heerlijk verse sushi!

Henry K
2 augustus 2021

Altijd even vers en lekker!!

R.S.
2 augustus 2021

Bezorger was netjes op tijd, alleen het eten was niet echt warm meer. En de gepaneerde vis met citroensaus was echt niet lekker. Was alleen een melige hap deeg. Vis zat er niet of nauwelijks tussen. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenie Murk
1 augustus 2021

Indische rijsttafel,wederom perfect,op tijd en lekker warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. C.
1 augustus 2021
F.J.T. van Mierlo
1 augustus 2021

Was goed zoals altijd !!!

AnitaK
1 augustus 2021
Chris
31 juli 2021

Heerlijke special shushi gegeten en fijn dat je voor bestel tijdstip kunt kiezen en het was ook klaar op dat tijdstip. We bestellen zeker nog een keer!

De kroon
31 juli 2021

Het was weer heerlijk

Ruud
31 juli 2021

Uitstekende sushi,lekker vers. En bezorging op tijd!

Angelique
31 juli 2021

Helaas was het deze keer niet warm

Mike
31 juli 2021

Besteld via de app en het was weer prima geregeld. Het blijft kwalitatief erg goed. Het mag van mij af en toe ietsjes kruidiger, maar dat is persoonlijk. Maar al met al zonder meer aan te bevelen, erg goed!

Hans Fransen
31 juli 2021
MLTE
30 juli 2021

Heerlijke smaak, lekker warm.

Eefje
30 juli 2021
Rademaker
29 juli 2021

Gewoon goed, zoals altijd!

Evelien
29 juli 2021

Zoals altijd super goed eten, snelle bezorging. Niet voor niks dat we steeds opnieuw bestellen ;-)

OLaf
29 juli 2021
Babs
29 juli 2021

Sushi zoals die hoort te zijn. Dat was weer smullen. En top bezorging!

C
29 juli 2021
Hans Fransen
29 juli 2021
leonie kaufman
26 juli 2021

Weer lekker gegeten

Niene Lardinois
26 juli 2021
Van Rooy
26 juli 2021
Manon
25 juli 2021

Beetje jammer dat er geen soya saus bij zat.

Hans Fransen
25 juli 2021
Marijke Nouwens
24 juli 2021

De bezorging was op tijdstip wat ook gevraagd was en het eten was ontzettend lekker, zal zeker vaker bestellen Mvg Marijke Nouwens

Marlies
24 juli 2021

Heerlijk was het.

Ronny
23 juli 2021

Echt lekker

Andre
23 juli 2021

Toppie gewoon

Mieke Boleij
22 juli 2021

Alles maar dan ook alles 🤗 🤗

Jiri
22 juli 2021

Lekker eten

MLTE
21 juli 2021
Mike
19 juli 2021

Perfect geregeld, heerlijke maandmenu's en een perfecte bezorging. Ga zo door!

M. Jansen
18 juli 2021

Mooi op tijd bezorgd en zoals altijd weer prima kwaliteit. Heerlijke sushi gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C. Fransman
17 juli 2021

Heerlijk gegeten! Super verzorgd…een echte aanrader!

R. Smits
16 juli 2021
Hans Fransen
13 juli 2021
Jeroen
12 juli 2021
J. Couteaux
12 juli 2021

Ajam pangang boemboe kerrie besteld. Kipfilet was erg droog en er was weinig saus bij. Bestelling keurig op afgesproken tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janssen
11 juli 2021

Snelle afhaal_levering via mail. Prima kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

CC
11 juli 2021

Heerlijk sushi en kip dumplings, erg attent met het gebruik van minder plastic (papier zakjes ipv plastic bakjes) en op tijd bezorgd! Prima ervaring

wies gordon-roelofs
10 juli 2021

als gewoonlijk weer genoten van het maandmenu en de stipte bezorging.

Monique Pieters
10 juli 2021

Heerlijke gerechten!

Thea
10 juli 2021

Het eten was lekker maar in vergelijking met andere restaurants veel te duur

Mel
10 juli 2021

De bezorger had ONTZETTEND vieze nagels en had versleten gaten in zijn shirt. Zwarte randen van een halve cm onder de nagels. Had een ontzettende oude klusjes Honda, alsof hij van te voren nog even de motor had vervangen. Ik betaal juist wat meer en niet via bijvoorbeeld social deal omdat ik goed eten wil eten. Jammer dat het op deze manier wordt bezorgd.

Carin
10 juli 2021
Klunder
10 juli 2021

Erg lekker en op tijd bezorgd

Hein van den berk
10 juli 2021

Pekingeend was wéér super en keurig op tijd!!!! 💯💯💯👍

Rob
9 juli 2021

Perfect! Prima kwaliteit en keurig op tijd bezorgd!

Rita Brouwers
8 juli 2021

Ssuuupppeeerrr lekker !!!!

Even wellness
8 juli 2021
Ismail
7 juli 2021

Wanneer ik iets wil bestellen omdat ik geen zin heb om te koken dan wil ik écht eten. Daarom bestel ik bij oriëntal greenhouse. Het is gewoon écht eten. En niet van die rommel wat je bij elke zaak kunt krijgen. Ik bestel ook via hun eigen site zodat ze zelf verdienen en niet een deel moeten afdragen aan thuisbezorgd. Nog nooit teleurgesteld! Goed bezig en bedankt voor de uitstekende service!

Karin Bos
6 juli 2021

Had wat moeite om 9nline te bestellen, omdat dit niet voor mijzelf was... Maar een vriendelijke dame heeft mij voortreffelijk geholpen en de bestelling was ook goed bezorgt

Pris
5 juli 2021

Super was erg lekker en snel bezorgd

M. Jansen
5 juli 2021

Goed eten, maar helaas was de bestelling niet compleet en het eten lauw.

Fred van der Ven
5 juli 2021
F.J.T. van Mierlo
5 juli 2021

Over het algemeen is de kwaliteit van het eten prima, maar heb deze keer 'n kleine opmerking,......... we miste de vulling in de mini loempiaatjes .

Babs
5 juli 2021

Sushi zoals hij hoort te zijn. Heerlijk! En top bezorging

Peter Baijens
5 juli 2021

als altijd heerlijk gegeten maar de gehakt balletjes in het maandmenu werden wat minder enthousiast ontvangen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
4 juli 2021

Heerlijk gegeten en zeker voldoende. 2 sterren voor de bezorging omdat het eten echt lauw was. Dit zou je kunnen oplossen door de maaltijden in thermoboxen oid te bewaren tijdens het transport.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Beikes
4 juli 2021

De kroepoek was niet te eten, hartstikke taai, dat was een domper op de voor de rest lekkere maaltijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenie Murk- van den Boomen
3 juli 2021

Zoals altijd heerlijk 👍

Marcha
2 juli 2021
sylvia van tongeren
1 juli 2021

alles ging super snel en de maaltijden waren goed van temperatuur. misschien mag de website duidelijker, maar dat kan aan mij liggen

Mike
1 juli 2021

Prima kwaliteit en een ruime keuze. Bezorgen duurde iets langer maar het zal wel druk geweest zijn. Al met al zonder meer aan te raden!

Evelien
1 juli 2021

Heerlijk eten, snelle bezorging!

J
1 juli 2021

Eten is lekker, goed service en vriedelijk

Familie Priest
30 juni 2021

Kwaliteit van het eten is super! En het werd op de afgesproken tijd bezorgd. Tot een volgende keer weer!

Hans Geers
30 juni 2021

Super lekker TOP

Anton
29 juni 2021
Charlie
29 juni 2021

Heerlijk gegeten. Alles zat netjes verpakt. Snelle service. Kregen bericht dat het een uur zou duren, maar met een half uur waren ze erg.

Thomas
29 juni 2021

Hadden bestelling geplaatst om eten om17:20 ophalen. Bij aankomst kregen we te horen dat ze onze bestelling niet kregen gevonden en of we wel betaald hadden ik betaal bewijs laten zien en paar minuten later was bestelling gevonden. We hebben dus toen nog bijna half uur moeten wachten op onze bestelling terwijl we niet voor niks een tijd door hadden gegeven voor ophalen dit was echt onhandig qua tijd voor ons. Eten verder was weer super alleen de tijd dat ze onze bestelling kwijt waren niet en dan nog moeten wachten.

Camille Peters
28 juni 2021

Heerlijk gegeten, bloedheet afgeleverd en lekker snel. Bedankt!

Ad
28 juni 2021
Ada
28 juni 2021

Wij hadden gefrituurde voorgerechten besteld. Loempia met peking eend , golden triangle, pangsit goreng en gebakken banaan. Alles was net niet lang genoeg gefrituurd en zeker niet goed uitgelekt dus was het zacht en vochtig en zakjes zat vol.olie. Niet echt lekker en gaf ook buikpijn. Helaas was dit de laatste keer dat ik hier bestel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilliar
28 juni 2021

Eten was niet warm ,maar het Indonesische maaltijd was zeer smakeloos (behalve de kip) echt jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rolf Creemers
27 juni 2021

Super een betere Chinees is er niet ! Top👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
25 juni 2021

Lekker gegeten en het eten is erg warm geleverd.

André van Steenbergen
24 juni 2021

Lekker eten, zou wat gekruider (minder flauw) mogen zijn. Past de chef het eten niet teveel aan aan de Nederlandse smaak? En van ons mag er wat minder saus bij de gerechten-met-saus zitten. Dus: meer smaak, minder saus. De tori katsu is erg lekker.

Tunc Olcer
24 juni 2021

Het geheel was echt lekker en de porties waren echt ruim. Alleen de beef met uitjes was wel een beetje te zout.

Martie
24 juni 2021

Bert Boot
23 juni 2021

Lekker! Mijn bestelling was op tijd klaar. Bestellen en afhalen is gemakkelijk en veilig.

Joost van der Linden
23 juni 2021

👍🏻🍀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hennie van Tuijl
22 juni 2021

6 persoons Oriëntal Greenhouse rijsttafel echt aanrader . ruim voldoende , nog warm bij bezorging en allemaal heerlijke gerechten. Gaan we vaker doen, hadden al goede ervaringen

Broeders
21 juni 2021

Was weer heerlijk, eerlijke producten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

leonie kaufman
21 juni 2021

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Wendy
21 juni 2021
Rogier van der Aa
21 juni 2021

Bestelling online geplaatst, mijn vrouw ging het ophalen en kreeg de vraag of ze wel bij het juiste restaurant was!?!? Vreemde vraag als je met regelmaat als gast van Oriental Greenhouse speciaal vanuit Bergeijk naar Eindoven rijdt. Alle begrip voor de drukte tijdens Vaderdag en dat we langer hebben moeten wachten. Wel jammer als je vega tofu besteld en de verkeerde variant met rundvlees ontvangt. We zijn beter gewend en hopelijk de volgende keer beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J de Kruijf
20 juni 2021

Alles naar wens zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Tielemans
20 juni 2021

Zoals iedere keer weer een geweldige maaltijd. Super bezorging!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Klama
20 juni 2021

Heerlijke sushi besteld. Goed vers en prima kwaliteit. 1 verbeterpunt: we hadden gevraagd om bezorging om 18:00 uur maar het kwam een kwartier te vroeg. (Beter dan te laat natuurlijk, maar ik had het liever precies op tijd gehad.)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ErikB
20 juni 2021

Keurig optijd bezorgd. Wederom zoals altijd heerlijk gegeten, super!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

p.mierop
20 juni 2021
Elly de Bruijn
20 juni 2021

Alleen de bananen waren niet goed gebakken. Het jasje viel er zo af. Verder zoals we gewend zijn heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
19 juni 2021

Eten is lekker maar een vorige maal gevraagd om geen taugé en atjar maar dat zat er wel in deze maal 1 bak bami niet bij de bestelling wel nagebracht en een keer een bakje met saus en vlees half gevuld ook nagebracht. Voor me en is dit best vervelend en het kan een keer voorkomen maar al 3 maal is voor mij teveel

Willems
19 juni 2021
Boekestein
19 juni 2021

Perfect!

Andre
19 juni 2021

Heerlijk top spul

Hans
19 juni 2021

pokebowl zalm was top!!

Im
19 juni 2021

Slordige sushi en niet lekker. Ook de dumplings en loempia’s waren niet lekker

Ruud Adriaans
18 juni 2021

Altijd goed eten en keurig op tijd!

Gijsberts
18 juni 2021

Er zat een schotel bij met een soort rundvlees wat wel bedorven leek. Heb deze weggegooid. Jammer maar het rook echt slecht.

Femke
18 juni 2021

Het was super lekker! Van genoten. Bestelling was ook op tijd.

Sabina
17 juni 2021
Hans
16 juni 2021

heerlijke poke-bowl zalm !

Mariëtte Stöger
16 juni 2021

Het was super lekker en van hoge kwaliteit!

Toon Versantvoort
13 juni 2021

Mooi op tijd. Goed verzorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margo
13 juni 2021

Snel bezorgd, weer heerlijk gegeten. Fijn dat er meer vegetarische gerechten zijn om uit te kiezen!

Ferry van Amersvoort
13 juni 2021

Lekker smullen

Wim markus
12 juni 2021

Het was lekker. Iets te weinig saus bij de babi pangang

EC Weening
12 juni 2021
Inge
12 juni 2021

Super lekker! Iets meer groenten zou fijn zijn

Jeanne
12 juni 2021

Bezorging heel stipt maar t eten was eeg zout

Maya Jansen
11 juni 2021

Zoals altijd weer genieten va het maandmenu en de sushi

Anneke S
11 juni 2021

Voor 10 personen een scala aan gerechten besteld. Werden keurig op tijd afgeleverd. Unaniem oordeel: we hebben zelden zo lekkere Chinese gerechten gegeten.

Ans
11 juni 2021

Heerlijk. En veel teveel. En op tijd geleverd. Top

Sjef
10 juni 2021

Alleen maar complimenten. Groenten vlees enz lekker van smaak zoals het hoort. Warm bezorgd. Nette vriendelijke bezorgers

J de Kruijf
10 juni 2021

Alles naar wens

René Smulders
9 juni 2021

Alles en iedereen tevreden!!! Gewoon weer top!!!

Cindy
9 juni 2021

Niets aan toe te voegen! Alles heerlijk

Annette
7 juni 2021

Op tijd geleverd door een vrolijke jongedame. Het maandmenu was weer heel smakelijk, zoals gewoonlijk! Wij zijn fan van OGH🤗

Marlene
6 juni 2021
Ferry van Amersvoort
6 juni 2021

De sate was helaas te zout, de rest was lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

pitt
5 juni 2021
Michel Jongerius
5 juni 2021
Van Rooy
5 juni 2021

Erg lekker eten, supersnel bezorgd ! Complimenten !

Simone
4 juni 2021

Heerlijk eten en goede bezorging!

Hans Fransen
4 juni 2021

lekkere Poke-bowl zalm!

Eric Brandenburg
3 juni 2021

Bezorging was stuk later als dat er gemeld was erg jammer. We waren blij dat het geen warme maaltijd was

Rita Brouwers
3 juni 2021

We hebben super lekker gegeten een echte aanrader!! Goede kwaliteit 👍😉

Marini
2 juni 2021

Heerlijk gegeten 👍

J de Kruijf
2 juni 2021

Alles naar wens

Lenie Murk
2 juni 2021

Heerlijke beef terrayaki en garnalen 🍤 top op tijd en lekker warm

Ellen
1 juni 2021

Altijd betrouwbaar, op tijd bezorgd, vriendelijke bezorger én heerlijk eten. Wat wil je nog meer

Ivan
1 juni 2021
Lisa
31 mei 2021

Wederom lekkere sushi, goede levering!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nancy
30 mei 2021

Weer top! Nooit minder geweest 👌🏼 Heerlijk. En gelukkig iets teveel besteld, dus morgen kook ik ook niet 😇

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenie Murk
30 mei 2021

Zoals altijd heerlijk,alles volgens afspraak,heerlijk indische rijsttafel,op tijd en lekker warm👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanneke
30 mei 2021

Heerlijke echte verse smaakvolle Sushi! Ietwat aan de hoge prijs, maar wel de beste kwaliteit! Toch verlangen wij weer naar de oude tijden om bij jullie van het buffet te komen genieten. Dat is echt een avondje uit en nog lekkerder.

Sandra Lieberwirth
30 mei 2021
bart bazelmans
30 mei 2021

Topkwaliteit, zowel afhaal/bezorg als terplekke eten! Het is een eindje bij ons uit de buurt maar hebben dat er graag voor over.

Groenemans
30 mei 2021
AnitaK
29 mei 2021

Lekker gegeten maar had niet anders verwacht, Oriental Greenhouse heeft nog nooit teleurgesteld. Top!

Marij Paridaans
29 mei 2021
F. B.
29 mei 2021
Helga van de Laar
28 mei 2021

Kroepoek za